Part I
Raya this time not semeriah dulu...my bro is not in town...seday la gak...hambar pun ye..and kemana2 pun raya everyone is asking for him...akekeke...but then duit raya ambo yg punya!
Part II
Oh...did I mention that this year our theme is ORANGE! What's up orange! Akekeke... even Sultan Brunei pun orange...akekeke...collection duit raya leh tahan....banyak gak dapat...leh cecah seratus la gak the first week of raya ni...akekekeke...
Part III
Oh JJ! hahaha...went back to Melaka and had a chance to pay a short visit to JJ Melaka... aaahh...tempat lepak ni.... not many changes..hehehe...sempatla beli kaset ori 2 RM10...good bargain iek?
Part IV
Aaa....kuih raya chart! On top of the chart is...kuih Rose! akekeke...yg ni gua dapat rasa kat Melaka.... second place...Halwa Maskat...ni kuih tradisi Johor ni...org batu pahat ajer leh buat...akekekeke...third place...kerepek pisang!(kalo dah org Johor tu...kerepek gak dia layan) Tahun ni dodol tak jumpa la...tart aku tak sentuh...huakakaka dah muak makan tart masa puasa...hahahaha
Part V
OMG...what I've learn yesterday is that I have a mak cik age below 5...there is a mak cik who just born! that only happen on my mother's side...my dad's...my anak sedara ramai dah bekerja, berkeluarga even dah ada cucu...dasat!
Sunday, November 6, 2005
Subscribe to:
Post Comments (Atom)




0 comments:
Post a Comment